Ezen az oldalon néhány régi magyar népi motívumot gyűjtöttem össze, hogy használjuk!!! Olyan szépek! Újítsuk meg őket, vagy csak merítsünk belőlük ötletet... A felhívás eredetileg Évitől indult. Kicsit lejjebb megtaláljátok az utat hozzá is... Nézzétek meg! Igazán megéri!!!

Aztán van itt mindenféle hagyományos népművészeti ágból néhány példa, a teljesség igénye nélkül. (Persze törekszem rá... ;))

És nem maradhat ki a modern felhasználása ezeknek a gyönyörű motívumoknak. Hogy lássuk, érdemes visszanyúlni a gyökerekhez!

Ha van idevágó ötletetek, szívesen közzéteszem ezen a blogon. (Természetesen a forrás megjelölésével.) Írjatok e-mailt: bogarkrea@gmail.com !


2011. március 3., csütörtök

Cérnával rajzolva

Köszönöm Évának, hogy ide látogatott, és meghívott a blogjára. Nézzetek be ti is hozzá! Érdemes...

4 megjegyzés:

  1. Szia! Kérlek, kukkants be hozzám, vár rád ott egy kis meglepetés :) http://tanyasieletunk.blogspot.hu/2013/05/jelkepes-dij.html Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Alma! Köszönöm a díjat, amit ezen a blogon végképp nem érdemeltem meg, mert jó ideje nem írtam már ide semmit. Nem is gondoltam rá, hogy bárki még erre járhat... :)
      Viszont a díjak nálam nincsenek jó helyen, mert nem szoktam tovább adni őket. Túl sok az általam kedvelt oldal, így nem is tudnák választani. Remélem nem haragszol meg ezért!
      Még egyszer köszönöm!

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megtisztelsz hozzászólásoddal!